پرسش های رایج
برخی از سوالاتی که مشتریان یا کاربران عزیز ممکن است با آن مواجه شوند
ثبت و پیگیری سفارش
1. آیا برای خرید از فروشگاه آبیز پوشاک، حتماً باید در سایت عضو باشم؟
بلی، فروشگاه آبیز پوشاک برای اعضای خود امتیازات ویژهای در نظر گرفته است ک عبارتند از :
1- امکان ارسال خبرنامه و اطلاعیه های سایت
2- اطلاع بودن و بهره مندی از تخفیفات ویژه
3- پیگیری و کنترل سفارشات
2. آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
بلی، در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
3. اگر به دلیل قطعی برق یا اینترنت نتوانم سفارشم را تکمیل کنم، امکان برگشت لیست سفارش وجود دارد؟
بلی، بعد از رفع مشکل پیش آمده، با ورود مجدد به پنل کاربری خود میتوانید لیست انتخاب شده را در قسمت سمت راست مشاهده نمایید و نسبت به تکمیل و نهایی کردن سفارش خود اقدام فرمایید. این لیست تا نهایی شدن سفارش در پنل شما باقی خواهد ماند.
چگونگی ارسال سفارشات
1. به چه روشی سفارش من ارسال میشود؟
در سرتاسر کشور، سفارشها از طریق پست پیشتاز و سفارشی ارسال میشوند.و سفارشهای سنگین تر از طریق تیپاکس
2. هزینه ارسال سفارش به چه صورت محاسبه و اخذ میشود؟
هزینه ارسال بر اساس هزینه شرکت پست و بر اساس انتخاب پست سفارشی و پیشتاز تغییر می کند.
3. آیا میتوانم سفارشم را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟
بلی، شهروندان مشهد امکان مشخص کردن روز و ساعت تحویل کالا را دارند. در ارسالهای پستی امکان تنظیم روز و ساعت وجود دارد ولی باعث بالا رفتن هزینه پست می شود که توصیه نمی شود.
4. پس از ثبت سفارش، چقدر طول میکشد که به دستم برسد؟
سفارشاتی که در شهر مشهد و بیرجند انجام میشود، در همان روز نیز قابل ارسال میباشد. زمان ارسال به دیگر شهرهای کشور معمولاً 48 تا 72 ساعت میباشد.
تهران سفارشهایی که قبل از ساعت 13 ثبت شود روز بعد با پست پیشتاز به دست مشتری می رسد و با سفارشی 2 روز
برای شهرستانها پیشتاز 2 روزه و سفارشی 3 تا 4 رو